كوبیده مرغ تابه ای
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 154
بازدید کل : 15306
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

هنر مامان...
هنرونکات ضروری یک بانو




نکات:
1)می‌توانید پس از تبخیر شدن آب كباب،‌ گوجه‌فرنگی‌ها را دورتادور كباب در تابه بچینید و با این روش كباب و گوجه‌فرنگی‌ها را همزمان با هم بپزید.
2)در صورت تمایل دو قاشق چایخوری رب گوجه‌فرنگی و یك عدد تخم‌مرغ را به مایه گوشت اضافه نمایید تا كباب خوشرنگ و مغذی‌تر و متفاوتی داشته باشید.
3)می‌توانید به میزان یك‌سوم پیمانه ماست چكیده را جایگزین كره نمایید و در آن صورت سه قاشق سوپخوری سبزی معطر ریز خرد شده هم به مایه گوشت می‌توانید به میزان یك‌چهارم پیمانه پیازچه ریز خرد شده را با یك‌چهارم پیمانه زیتون سیاه(بدون هسته) ریز خرد شده را به مایه گوشت بیفزایید در آن صورت مواد ذكرشده را آخرین مرحله به مایه گوشت اضافه و مایه را بگیرید.
4)می‌توانید سه قاشق سوپخوری سس گوجه‌فرنگی را با دو قاشق سوپخوری فلفل از نوع دلمه ریز خرد شده را همراه با خردل (به میزان لازم) به مایه‌ی گوشت اضافه كنید.
5)می‌توانید مایه‌ی گوشت را روی تخته كار به صورت رولت باریك در آورده،‌ با یك كارد به اندازه‌های یك‌سان تقسیم نمایید سپس هر قسمت را در دست به شكل سیگارت درآورده و در یك بشقاب قرار دهید سپس همه را كه با این روش آماده كردید در روغن گرم شده سرخ نمایید(كباب لقمه‌ای نامیده می‌شود) كباب لقمه‌ای را با مخلوط پیاز خلال شده و جعفری خرد شده و سماق و گوجه‌فرنگی سرو نمایید.
نوش جان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 3 اسفند 1392برچسب:مرغ, :: 4:42 ::  نويسنده : ترانه